navigace
detail veřejné zakázky
Výběrové řízení ČRA – „Zajištění přístupu k pitné vodě pro obyvatele lokalit Guguma, Teso, Bargo a Huluka v zóně Sidama“
uzávěrka 11/09/2014
V rámci Plánu Zahraniční rozvojové spolupráce na rok 2014, schváleného Vládou ČR dne 29. května 2013, vyhlašuje ČRA výběrové řízení na dodavatele služeb pro zakázku „Zajištění přístupu k pitné vodě pro obyvatele lokalit Guguma, Teso, Bargo a Huluka v zóně Sidama“.
Tato veřejná zakázka navazuje na předchozí aktivity ZRS ČR v Regionu jižních národů v rámci projektu „Zavedení udržitelného systémů zásobování pitnou vodou v malých městech zóny Sidama, SNNPR, Etiopie, II“. Cílem zakázky je vytvořit udržitelný systém zásobování pitnou vodou pro obyvatele žijící v několika lokalitách zóny Sidama. Jedná se o lokality Guguma (Malga Woreda), Teso (Aleta Chuko Woreda), Bargo (Aleto Wondo Woreda) a Huluka (Bensa Woreda).
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby zahrnující projekční návrh řešení zásobování pitnou vodou, zhotovení tří vrtů a rehabilitace jednoho vrtu, vybudování a oprava vodovodní infrastruktury, školení v oblasti údržby a provozu a dohled na samostatné řízení zásobování vodou místními techniky po jeho uvedení do provozu. Součástí plnění předmětu veřejné zakázky je také budování kapacit vodních asociací, nastavení poplatků za vodu v zájmu optimálního a dlouhodobě udržitelného využívání vodního zdroje a zaškolení místních školitelů pro osvětu komunit v oblasti pitné vody a hygieny.
Celková předpokládaná cena zahrnující veškeré náklady včetně DPH pro realizaci zakázky je 23 000 000,- Kč. Celková maximální cena zahrnující veškeré náklady včetně DPH pro realizaci zakázky je 24 500 000,- Kč. Nabídky je možno podávat osobně a to v pracovních dnech od 8,00 do 15,00 hod. po celou lhůtu pro podání nabídek uvedenou v oznámení o zakázce na adresu zadavatele na adresu zadavatele (ČRA, Česká rozvojová agentura, Nerudova 3, 118 50 Praha 1).
Více informací naleznete přímo na stránkách Věstníku veřejných zakázek.
Zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele.