detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor projektu delegované spolupráce se zaměřením na administraci financí (Zambie)
28.2.2024
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude pečovat o agendu přípravy a administrace projektu delegované spolupráce, především z finančního pohledu (Zambie).
O České rozvojové agentuře:
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- V rámci delegované spolupráce ČRA implementuje projekty rozvojové spolupráce v prioritních zemích ZRS ČR při využití finančních zdrojů z Evropské unie;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Pracovní náplň:
- Příprava objednávek a proplácení faktur, souvisejících s realizací projektu delegované spolupráce;
- Monitoring smluv v rámci projektu delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s projektovým manažerem, finančním manažerem a oddělením administrativy;
- Podpora finančního managementu projektu delegované spolupráce (DS) ve formě přípravy podkladů pro sledování rozpočtu, příprava podkladů pro monitoring finančních plánů projektu (ve spolupráci s projektovými manažery)
- Spolupráce na přípravě kvartálních, pololetních, ročních a ad hoc reportů projektu
- Asistence v případě kontrol a auditů
- Aktivní spolupráce s finančním manažerem, účetními v ČR i v ZAM a projektovými manažery v Zambii
Požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně (obor finance výhodou);
- Zkušenost z oblasti administrativy/financí alespoň 2 roky;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office, s důrazem na Excel);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie;
Nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci na projektech EU
- Pracovní poměr v rozsahu plného i zkráceného (0,75) úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- stravenkový paušál
- notebook, telefon
- možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny
- Pružnou pracovní dobu;
- Možnost práce z domova;
- Podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
- Práci v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu trvání projektu (4 roky)
Datum nástupu: březne/duben 2024, případně dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis do 15.03.2024 na email: kariera@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.