Lidé v ČRA

 

Organizační strukturu ČRA tvoří tři oddělení a ředitel.

Oddělení realizace projektů je zodpovědné za projektové řízení v rámci metodiky ZRS, což zahrnuje mimo jiné přípravu podkladů pro vyhodnocení projektových námětů ZRSR, hodnocení projektových námětů, nabídek a návrhů projektů v rámci zadávacích a dotačních výběrových řízení, přípravu smluv s realizátory projektů, sledování a průběžnou kontrolu realizace projektů či průběžnou komunikaci s institucemi partnerských zemí, zastupitelskými úřady, realizátory projektů ZRS, nevládními neziskovými organizacemi, soukromým sektorem a univerzitami. Dále je oddělení zodpovědné za implementaci horizontálních dotačních programů v gesci ČRA (B2B, Globální rozvojové vzdělávání a osvěta veřejnosti, Posilování kapacit platforem nestátních subjektů, Podpora rozvojových aktivit krajů a obcí, Podpora trojstranných projektů českých subjektů) a implementaci projektů delegované spolupráce EU.

Oddělení kontroly má na starosti provádění veřejnosprávní kontroly u příjemce dotací, přípravu interních metodik a směrnic, zajišťování řízení rizik a jeho plnou funkčnost, koordinaci řízení rizik na ČRA s interním auditorem, administraci zadávání veřejných zakázek ČRA a externí právní služby.

Oddělení administrativy zajišťuje zejména vedení sekretariátu ČRA, přípravu a správu rozpočtu a hospodaření ČRA, finanční výkaznictví a systém administrace projektů, logistický provoz ČRA včetně účetnictví, externí audit účetní závěrky, personální, pracovně-právní a mzdovou agendu, komunikaci s veřejností a správu webových stránek ČRA.

Organizační schéma ČRA.pdf