Kariéra

Zajímá Vás naše činnost a chtěli byste s námi spolupracovat? Na této stránce naleznete aktuální nabídky práce České rozvojové agentury.

Nabídka pozic

Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor projektu delegované spolupráce se zaměřením na administraci financí (Zambie)

Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude zodpovědný/á za administraci projektu delegované spolupráce (DS) v Zambii, financovaného Evropskou unií (EU), se zaměřením na finanční agendu.

Více

Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Asistent/ka ředitele

 

O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz

 

Pracovní náplň:

  • Zajištění chodu sekretariátu ředitele;
  • Příprava podkladů na jednání, školení, služebních cest zaměstnanců;
  • Komunikace s vnitřními odděleními, externími partnery, klienty, dodavateli;
  • Organizace došlé a odeslané pošty;
  • Práce ve firemním softwaru, práce s databází, tvorba tabulkových přehledů
  • Drobné nákupy provozní povahy;
  • Vedení spisovny agentury, archivace, skartace;
  • Jednání se správcem objektu ohledně řešení případných technických závad;
  • Řešení ad hoc úkolů dle potřeb vedení.

Požadavky kladené na uchazeče:

  • Státní občanství ČR;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Ukončené středoškolské vzdělání;
  • Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • Samostatnost, proaktivní přístup;
  • Spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.

Nabízíme:

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • Zaměstnanecké benefity:
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • stravenkový paušál
  • notebook, telefon
  • možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny
  • Pružnou pracovní dobu;
  • Možnost práce z domova;
  • Podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
  • Práci v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

 

Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: leden 2025, případně dle vzájemné dohody

Místo výkonu práce: Praha

Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis na email: kariera@czechaid.cz

Datum uzávěrky přihlášek: 27.09.2024

 

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.