O nás
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni s výbornými organizačními schopnostmi a se smyslem pro pečlivost a detail.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS).
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích.
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí.
NÁPLŇ PRÁCE
- zajištění chodu sekretariátu ředitele;
- příprava podkladů na jednání, školení, služebních cest zaměstnanců;
- komunikace s vnitřními odděleními, externími partnery, klienty, dodavateli;
- spolupráce s mezinárodní platformou, která sdružuje evropské organizace zabývající se rozvojovou spoluprací;
- organizace došlé a odeslané pošty;
- práce ve firemním softwaru, práce s databází, tvorba tabulkových přehledů;
- drobné nákupy provozní povahy;
- vedení spisovny agentury, archivace, skartace;
- jednání se správcem objektu ohledně řešení případných technických závad;
- řešení ad hoc úkolů dle potřeb vedení.
POZICE VYŽADUJE
- státní občanství ČR;
- trestní bezúhonnost;
- ukončené středoškolské vzdělání;
- zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
- znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
- pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- samostatnost, proaktivní přístup;
- spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.