Asistent/ka ředitele

DATUM NÁSTUPU: Září 2025, případně dle vzájemné dohody. Místo výkonu práce: Praha.
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis zašlete na e-mailovou adresu kariera@czechaid.cz do 17. 7. 2025 do 23:59 hod.

O nás

Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni s výbornými organizačními schopnostmi a se smyslem pro pečlivost a detail.

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS).
  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích.
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí.

NÁPLŇ PRÁCE

  • zajištění chodu sekretariátu ředitele;
  • příprava podkladů na jednání, školení, služebních cest zaměstnanců;
  • komunikace s vnitřními odděleními, externími partnery, klienty, dodavateli;
  • spolupráce s mezinárodní platformou, která sdružuje evropské organizace zabývající se rozvojovou spoluprací;
  • organizace došlé a odeslané pošty;
  • práce ve firemním softwaru, práce s databází, tvorba tabulkových přehledů;
  • drobné nákupy provozní povahy;
  • vedení spisovny agentury, archivace, skartace;
  • jednání se správcem objektu ohledně řešení případných technických závad;
  • řešení ad hoc úkolů dle potřeb vedení.

POZICE VYŽADUJE

  • státní občanství ČR;
  • trestní bezúhonnost;
  • ukončené středoškolské vzdělání;
  • zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
  • znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
  • pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • samostatnost, proaktivní přístup;
  • spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.

Nabízíme

  • pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
  • neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost práce z domova;
  • podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
  • práci v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

 

Zaměstnanecké benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • stravenkový paušál
  • notebook, telefon
  • možnost umístění dětí zaměstnanců do dětské skupiny.