Vedoucí týmu delegované spolupráce ZRS

DATUM NÁSTUPU: 1. 12. 2025, případně dle vzájemné dohody
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: 1 rok s možností prodloužení
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině a angličtině zašlete na kariera@czechaid.cz do 24. 10. 2025.

O nás

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA hospodaří s ročním rozpočtem cca 420 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
  • ČRA je akreditovaná pro implementaci projektů delegované spolupráce financovaných Evropskou komisí a aktuálně implementuje projekty s celkovým rozpočtem cca 300 mil. Kč;
  • ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.

NÁPLŇ PRÁCE

  • Podílení se na strategickém vedení a rozvoji portfolia delegované spolupráce, včetně nastavování metodických rámců a vnitřních procesů;
  • Podílení se na přípravě a vyjednávání Contribution Agreements a jeho příloh (Description of Action, rozpočet, matice logického rámce aj.) s příslušnou Delegací EU;
  • Mapování a vyhledávání nových příležitostí / projektů delegované spolupráce, rozšiřování portfolia projektů;
  • Vedení implementačních týmů ČRA v zahraničí (Moldavsko, Bosna a Hercegovina, Gruzie, Zambie, Ukrajina, příp. jiné) a pražského týmu (finanční manažer, administrátoři);
  • Reprezentace ČRA a vyjednávání se zahraničními partnery a donory (zejména EU, vč. příslušných Delegací EU) ohledně připravovaných a realizovaných projektů delegované spolupráce;
  • Dohled nad kvalitou a souladem projektů delegované spolupráce s pravidly Evropské komise i interními manuály a procesy ČRA;
  • Supervize finančního řízení projektů delegované spolupráce dle požadavků ČRA a podmínek Evropské komise;
  • Schvalování finančních operací spojených s projekty delegované spolupráce a dohled nad efektivním využíváním prostředků;
  • Koordinace agendy delegované spolupráce v rámci ČRA a facilitace spolupráce s ostatními odděleními ČRA;
  • Odpovědnost za přípravu a kvalitu připravovaných projektů delegované spolupráce ve spolupráci s implementačními týmy a sektorovými experty;
  • Účast na výběrových řízeních a náboru klíčových pracovníků týmů delegované spolupráce;
  • Spolupráce na interních a externích auditech, zajištění připravenosti a komunikace s auditory.

POZICE VYŽADUJE

  • Státní občanství ČR/EU;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně;
  • Pokročilou znalost angličtiny na úrovni C2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (C2);
  • Prokazatelná zkušenost s vedením lidí/týmu;
  • Zkušenost s projektovým a finančním řízením;
  • Zkušenost s přípravou EU projektů;
  • Připravenost periodicky cestovat do zemí ZRS ČR;
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti.

Nabízíme

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou v délce 1 roku, s možností prodloužení;
  • Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace s kanceláří v centru Prahy
  • Zaměstnanecké benefity:
    • 5 týdnů dovolené
    • možnost umístění dítěte do dětské skupiny
    • notebook, telefon
    • stravenkový paušál
    • Multisport karta
    • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • Pružná pracovní doba;
  • Možnost práce z domova;
  • Podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru;
  • Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.