detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Administrátor projektu delegované spolupráce/Desk officer (Zambie)
31.10.2023

Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegu/gyni se smyslem pro pečlivost a detail, který/která bude pečovat o agendu přípravy a administrace projektu delegované spolupráce (Zambie).
O České rozvojové agentuře:
Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz.
Pracovní náplň:
- Příprava smluv, dodatků, objednávek a proplácení faktur, souvisejících s realizací projektu delegované spolupráce;
- Účast na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
- Monitoring smluv v rámci projektu delegované spolupráce (čerpání, platnost, věcné plnění, výkazy práce, cestovní výkazy, faktury) ve spolupráci s projektovým manažerem, finančním manažerem a oddělením administrativy;
- Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektu delegované spolupráce a jejich koordinace;
- Aktivní spolupráce s vedoucím týmu DS a projektovými manažery v Zambii;.
- Průběžný monitoring implementace projektu a pravidelné informování vedoucího teamu delegované spolupráce;
Požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně;
- Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
- Zkušenost z oblasti administrace projektů výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie;
Nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci na projektech EU
- Pracovní poměr v rozsahu plného i zkráceného (0,75) úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru)
- Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu trvání projektu (4 roky)
Datum nástupu: leden 2024, případně dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis (oba dokumenty v češtině i angličtině) do 24.11.2023.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Truijensová (tel.: 251 108 105), email: truijensova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.