detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Finanční účetní s anglickým jazykem
13.6.2023

Do našeho týmu hledáme jazykově vybaveného/vybavenou, schopného/nou, pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni pro finanční účetní operace se zaměřením na projekty delegované spolupráce.
Pracovní náplň:
. Účtuje finanční účetní operace se zaměřením na projekty delegované spolupráce
. Zpracovává dokumenty a kontroluje účetní zápisy a účetní knihy
. Spolupracuje s finančním manažerem na kontrole čerpání rozpočtu delegované spolupráce
- Podílí se na sestavování ročních rozpočtů zejména pro oblast delegované spolupráce v rámci projektů zahraniční rozvojové spolupráce spolufinancovaných z prostředků EU v partnerských zemích a přehledu o jejich čerpání;
- Podílí se na vedení finančního účetnictví ČRA zejména a účtuje zejména:
o poskytnutých dotací/transferů v rámci delegované spolupráce mezi EU a ČRA;
o souvisejících nákladech a odhadované výši poskytnutého transferu/dotace při dodržení zobrazení věcné a časové souvislosti nákladů a zobrazení konečné výše poskytnutého transferu/dotace v rámci vypořádání po ukončení projektu;
o výnosech v případě vypořádání transferu/dotace realizovaného formou zálohy spolu se zúčtováním poskytnutých záloh;
o dalších souvisejících operacích v souladu se zákonem o účetnictví a prováděcími právními předpisy pro tzv. vybrané účetní jednotky, kterými jsou organizační složky státu.
- Zpracovává:
podklady pro reporting v souladu s požadavky platné legislativy upravující oblast vykazování dotací/transferů spolufinancovaných z rozpočtu EU směrem k EU a dále dle požadavků/zadání vedení ČRA.
Pozice vyžaduje:
- Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;
- Ukončené minimálně středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání prvního stupně ekonomického zaměření, ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně výhodou;
- Znalost právních předpisů upravujících účetnictví pro tzv. vybrané účetní jednotky;
- Profesní zkušenost se zobrazením skutečností v účetnictví a výkazech organizačních složek státu výhodou;
- Znalost anglického jazyka;
- Znalost práce s IT (MS Office);
- Pečlivost, spolehlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování.
Nabízíme:
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, případně částečného úvazku (0,8);
- Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kancelář v historickém centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis.
Datum uzávěrky přihlášek: 21. 7. 2023
Kontaktní osoba: Hynek Ciboch, Email: info@czechaid.cz