detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Finančního koordinátora projektu delegované spolupráce (Zambie)
31.10.2023

Do našeho týmu hledáme jazykově vybaveného/vybavenou, schopného/nou, pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni se zkušeností z oblasti finančního řízení projektů, s velmi dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi, který/která bude zajišťovat komplexní finanční management projektu delegované spolupráce.
O České rozvojové agentuře:
Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz.
Náplň práce:
- Komplexní finanční management projektu delegované spolupráce (DS) dle požadavků ČRA a podmínek Evropské komise (EK);
- Příprava rozpočtu a jeho průběžný management
- Nastavení finančního systému všech subjektů zapojených do projektu tak, aby odpovídal požadavkům reportování EK
- Příprava a monitoring finančních plánů projektu (ve spolupráci s projektovými manažery)
- Příprava kvartálních, pololetních, ročních a ad hoc reportů projektu
- Komunikace s partnerskými institucemi v zahraničí a EK ohledně veškerých otázek, týkajících se finančního managementu projektu DS;
- Operativní zpracování podkladů v případě auditních kontrol;
- Aktivní spolupráce s vedoucím teamu DS, účetní/m a projektovými manažery DS;
Kvalifikační požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů podmínkou;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů, financovaných z prostředků EU výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (C2)
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do Zambie (krátkodobé služební cesty);
Nabízíme:
- Zajímavou práci v oboru zahraniční rozvojové spolupráce;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);
- Plat dohodou/ Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Datum nástupu: leden 2024, případně dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis (oba dokumenty v češtině i angličtině) do 24.11.2023.
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Truijensová (tel.: 251 108 105), email: truijensova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.