detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Finančního manažera projektů delegované spolupráce
3.3.2023

Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz
Do našeho týmu hledáme jazykově vybaveného/vybavenou, schopného/nou, pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni se zkušeností z oblasti finančního řízení projektů, s velmi dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi, který/která bude zajišťovat komplexní finanční management projektů delegované spolupráce.
Náplň práce:
- Komplexní finanční management projektů delegované spolupráce (DS) dle požadavků ČRA a podmínek Evropské komise (EK);
- Příprava rozpočtů a jejich průběžný management
- Nastavení finančního systému všech subjektů zapojených do projektu tak, aby odpovídal požadavkům reportování EK
- Příprava a monitoring finančních plánů projektů (ve spolupráci s projektovými manažery)
- Příprava kvartálních, pololetních, ročních a ad hoc reportů projektů
- Komunikace s partnerskými institucemi v zahraničí a EK ohledně veškerých otázek, týkajících se finančního managementu projektů DS;
- Operativní zpracování podkladů v případě auditních kontrol;
- Aktivní spolupráce s vedoucím teamu DS, účetní/m a projektovými manažery DS;
Kvalifikační požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů podmínkou;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů, financovaných z prostředků EU;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Zkušenost s vedením teamu výhodou;
- Spolehlivost, pečlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do zemí ZRS ČR;
Nabízíme:
- Zajímavou práci v zahraniční rozvojové spolupráci;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou v délce trvání projektů delegované spolupráce;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.
Datum nástupu: k 1. 7. 2023, případně dle vzájemné dohody
Místo výkonu práce: Praha
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině a angličtině.
Datum uzávěrky přihlášek: 28. 6. 2023
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Truijensová (tel.: 251 108 105), email: truijensova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.