detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Finančního manažera projektů delegované spolupráce
3.3.2023
![](https://www.czechaid.cz/wp-content/uploads/2022/11/download-1.png)
Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz
Do našeho týmu hledáme jazykově vybaveného/vybavenou, schopného/nou, pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni se zkušeností z oblasti finančního řízení projektů, s velmi dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi, který/která bude zajišťovat komplexní finanční management projektů delegované spolupráce.
Náplň práce:
- Komplexní finanční management projektů delegované spolupráce (DS) dle požadavků ČRA a podmínek Evropské komise (EK);
- Příprava rozpočtů a jejich průběžný management
- Nastavení finančního systému všech subjektů zapojených do projektu tak, aby odpovídal požadavkům reportování EK
- Příprava a monitoring finančních plánů projektů (ve spolupráci s projektovými manažery)
- Příprava kvartálních, pololetních, ročních a ad hoc reportů projektů
- Komunikace s partnerskými institucemi v zahraničí a EK ohledně veškerých otázek, týkajících se finančního managementu projektů DS;
- Operativní zpracování podkladů v případě auditních kontrol;
- Aktivní spolupráce s vedoucím teamu DS, účetní/m a projektovými manažery DS;
Kvalifikační požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů podmínkou;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů, financovaných z prostředků EU;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Zkušenost s vedením teamu výhodou;
- Spolehlivost, pečlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota cestovat do zemí ZRS ČR;
Nabízíme:
- Zajímavou práci v zahraniční rozvojové spolupráci;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou v délce trvání projektů delegované spolupráce;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.
Datum nástupu: k 1. 7. 2023, případně dle vzájemné dohody
Místo výkonu práce: Praha
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině a angličtině.
Datum uzávěrky přihlášek: 28. 6. 2023
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Truijensová (tel.: 251 108 105), email: truijensova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.