detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice personalista referent
30.6.2023

Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz.
- do našeho týmu hledáme nadšence pro HR (muž/žena/jiné), který nám pomůže posílit a rozšířit stávající týmy v jednotlivých odděleních
Pracovní náplň personalisty referenta:
- organizačně-technické zabezpečení výběrových řízení,
- nábor nových zaměstnanců, příprava inzerce, vyhledání, oslovení, vedení pohovorů,
- nastavení a správa náborových nástrojů, správa benefitů, docházkové evidence a výkazy,
- administrativní podpora pro HR procesy, vedení personální evidence, správa osobních složek zaměstnanců, aktualizace a komunikace HR informací interně a na webu,
- příprava a kompletace pracovněprávní a zaměstnanecké dokumentace,
- komunikace a spolupráce s IT podporou,
- zajišťování činností a agendy vyplývající z pracovněprávních předpisů a nařízení, koordinace a administrace BOZP školení, pracovně lékařské péče apod.,
- organizační zajišťování akcí ke zvyšování a doplňování kvalifikace zaměstnanců,
- tvorba koncepce rozvoje personální správy agentury.
Na pozici potřebujete:
- státní občanství ČR/EU a trestní bezúhonnost,
- ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání,
- alespoň juniorní zkušenost z oblasti HR / interní recruiting,
- profesní zkušenost ve státní nebo veřejné organizaci výhodou,
- znalost pracovněprávní legislativy,
- znalost anglického jazyka na úrovni B2 výhodou,
- znalost práce s IT (MS Office, online aplikace),
- komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost.
Nabízíme:
- zajímavou stabilní práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty a možnost přispívat tak k důstojnému a udržitelnému životu na naší planetě;
- prostor na realizaci Vašich nápadů;
- pracovní poměr v rozsahu polovičního úvazku;
- neformální přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v historickém centru Prahy; vynikající dopravní spojení MHD;
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje, jazykové a odborné kurzy dle individuálního výběru, možnost občasné práce z domova);
- práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou (nejedná se o zástup)
Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám prosím zašlete svůj životopis i s pár řádky, proč je tato práce přesně pro Vás.
Těšíme se na osobní setkání!
Datum uzávěrky přihlášek: 7. 8. 2023
email: info@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.