detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Referent oddělení administrativy
6.11.2023

Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz.
Do našeho týmu hledáme samostatnou/ého, schopnou/ého a pečlivou/ého kolegyni/kolegu s velmi dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi, jejíž/jehož náplň práce bude následující:
Náplň práce:
- Zpracovávání návrhů celostátních programů, projektů a priorit pomoci poskytované Českou republikou do zahraničí;
- Vedení manažerského účetnictví organizace – správa a vykazování přehledu o průběhu čerpání provozního i projektového rozpočtu dle kapitol, typu výdajů a projektů ČRA; poskytování údajů do Výročních zpráv ČRA;
- Vedení agendy finančního výkaznictví zahraniční rozvojové spolupráce České republiky ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí; zpracování statistických výkazů od OECD.
- Zpracování odborných podkladů pro vedení a pracovníky ČRA v oblasti vnější prezentace ČRA a ZRS ČR;
- Spolupráce zpracování návrhů projektů zahraniční rozvojové spolupráce ČR;
- Vykonávání dalších relevantních činností zadaných ředitelem ČRA nebo vedoucím oddělení.
- Zadávání smluv a objednávek do ekonomického systému
- Zastupování Office managerky ČRA v době nepřítomnosti
Pozice vyžaduje:
- Státní občanství ČR/EU;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů;
- Zkušenost z oblasti finančního řízení projektů, financovaných z prostředků EU výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (C2);
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost a dobré organizační a komunikační schopnosti;
Nabízíme:
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou v délce 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace s kanceláří v centru Prahy
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon);
- Podporu osobního rozvoje dle individuálního výběru;
- Pružnou pracovní dobu, která umožňuje sladění osobního a pracovního života (Home Office);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: 2.1.2024, případně dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině/angličtině. Kontakt: info@czechaid.cz
Datum uzávěrky přihlášek: 30.11.2023
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.