detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí administrativního oddělení
27.1.2023

Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz
Pracovní náplň:
- Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;
- Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;
- Zodpovědnost za správu interních předpisů ČRA v gesci vedoucí/ho oddělení administrativy;
- Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;
- Vedení HR agendy ČRA (zajištění personálních procesů, nábor a výběr zaměstnanců, pracovně lékařská péče, příprava pracovněprávní dokumentace, správa osobních složek zaměstnanců, kariérní rozvoj (vzdělávání včetně zajištění školení BOZP, PO), hodnocení zaměstnanců,);
- Koordinace činností kolegů/kolegyň v oddělení administrativy (sekretariát, hlavní účetní, správce rozpočtu – ekonomka, finanční manažer, , externí mzdová účetní);
- Zastřešení agendy účetnictví, rozpočtu a výkaznictví.
- Zajištění technického chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.);
- Koordinace IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT.
Na pozici potřebujete:
- Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně na magisterském studijním programu odpovídající požadavkům pozice (management, logistika, ekonomika, finance, právo);
- Profesní zkušenost v oblasti provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci;
- Zkušenosti s vedením pracovního týmu;
- Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury jakožto organizační složky státu, zejména zákon o účetnictví pro oblast tzv. vybraných účetních jednotek, zákon o rozpočtových pravidlech, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle evropského referenčního rámce pro jazyky) výhodou;
- Pokročilá znalost práce s IT (MS Office);
- Pečlivost, důslednost strukturované, logické uvažování, odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
- Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v centru Prahy; možnost parkování v objektu ČRA;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: k 1. 4. 2023, případně dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis.
Datum uzávěrky přihlášek: 9. 2. 2023
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Dolejšová (tel.: 251 108 126), email: dolejsova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.