detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí administrativního oddělení
27.6.2023
![](https://www.czechaid.cz/wp-content/uploads/2023/05/logo-čra-lev-a-granát.png)
Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz
Pracovní náplň vedoucího administrativního oddělení:
- Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;
- Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;
- Zodpovědnost za správu interních předpisů ČRA v gesci vedoucí/ho oddělení administrativy;
- Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;
- Vedení / zastřešení HR agendy ČRA;
- Koordinace činností kolegů/kolegyň v oddělení administrativy (sekretariát, hlavní účetní, správce rozpočtu – ekonomka, finanční manažer, externí mzdová účetní);
- Zastřešení agendy účetnictví, rozpočtu a výkaznictví.
- Zajištění technického chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.);
- Koordinace IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT.
Na pozici potřebujete:
- Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně na magisterském studijním programu odpovídající požadavkům pozice (management, logistika, ekonomika, finance, právo);
- Profesní zkušenost v oblasti provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci;
- Zkušenosti s vedením pracovního týmu;
- Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury jakožto organizační složky státu, zejména zákon o účetnictví pro oblast tzv. vybraných účetních jednotek, zákon o rozpočtových pravidlech, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle evropského referenčního rámce pro jazyky výhodou;
- Pokročilá znalost práce s IT (MS Office);
- Pečlivost, důslednost, strukturované a logické uvažování.
Nabízíme:
- Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v historickém centru Prahy; možnost parkování v objektu ČRA;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: ihned, případně dle vzájemné dohody
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis.
Datum uzávěrky přihlášek: 13. 7. 2023
email: info@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.