detail aktuality
Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Vedoucí oddělení realizace projektů
29.3.2023

Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz
Náplň práce:
- Vedení oddělení, v jehož gesci je zajištění přípravy, realizace a monitoringu projektů rozvojové spolupráce a odpovědnost za vše uvedené;
- Podílení se na přípravě:
- plánu činnosti ČRA,
- nových projektů,
- metodických postupů;
- Dohled nad poskytováním dotací ČRA;
- Participace a kontrola podkladů pro veřejné zakázky;
- Aktivní sestavování krátkodobého a střednědobého rozpočtu.
- Komunikace s relevantními partnery (MZV, zastupitelské úřady, ostatní resorty v rámci ČR, podnikatelské subjekty, Nevládní neziskové organizace – NNO, zahraniční subjekty);
Na pozici potřebujete:
- Státní občanství ČR a trestní bezúhonnost;
- VŠ vzdělání magisterského stupně v relevantním oboru (ekonomie, mezinárodní vztahy, humanitní obory);
- Profesní zkušenost s řízením projektů na pozici projektového manažera v délce nejméně 5 let;
- Zkušenost s vedením týmu lidí minimálně 3 roky;
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office, zejména MS Excel);
- Vynikající organizační, komunikační a prezentační dovednosti;
- Znalost státní správy výhodou;
- Znalost dotačních mechanismů výhodou.
Nabízíme:
- Zajímavou a smysluplnou práci v zahraniční rozvojové spolupráci;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou (zástup po dobu vyslání současného vedoucího oddělení do zahraničí) min. však 2 roky s výhledem možného prodloužení;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružná pracovní doba);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 14. platové třídě.
Datum předpokládaného nástupu: červenec/srpen 2023
Místo výkonu práce: Praha
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině a angličtině.
Datum uzávěrky přihlášek: 28. 4. 2023
Kontaktní osoba: Ing. Lenka Dolejšová (tel.: 251 108 116), email: dolejsova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.