Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS); ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 440 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.; ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí; Více informací o ČRA získáte na stránkách czechaid.cz.
Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegyni/kolegu se smyslem pro detail, který/která bude všeobecně pečovat o agendu administrace poskytovaných dotací mj. i se zaměřením na soukromý sektor z programů ZRS v gesci ČRA a zodpovědně sledovat jejich fungování a naplňování.
Pracovní náplň:
- Podpora řízení dotačních programů zahraniční rozvojové spolupráce (B2B – zaměření na soukromý sektor, NNO);
- Administrativní podpora při zpracovávání a vyhlašování dotačních výzev;
- Organizace a administrace hodnoticích komisí – příprava dílčích podkladů pro jednání, zpracování výsledků a zápisu z komise, příprava právních aktů a podkladů pro rozhodování poskytovatele dotací v rámci celého dotačního cyklu;
- Monitoring a kontrola realizace podpořených dotačních projektů (vypořádávání průběžných, ročních a závěrečných zpráv, účast na monitorovacích návštěvách u realizátorů);
- Evidence a zpracování žádostí o dotaci a změny dotačních rozhodnutí v informačním systému včetně kontroly finančního vyúčtování a podkladů pro platby;
- Spolupráce na finančním řízení, aktualizaci strategických i metodických dokumentů a nezávislých hodnoceních dotačních programů;
- Komunikace a prezentace dotačního mechanismu příjemcům podpory i spolupráce se zainteresovanými účastníky programů/projektů napříč celou organizací (organizování kulatých stolů a seminářů pro potenciální žadatele);
- Příprava podkladů pro publikační činnost ČRA (články na web, výroční zprávy, informování veřejnosti);
- Ad hoc agenda dle zadání.
Požadavky kladené na uchazeče:
Státní občanství ČR/EU
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené VŠ vzdělání bakalářské úrovně;
- Praxe v oblasti administrativy/dotací ve státním nebo neziskovém sektoru výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1; znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (C2)
- Znalost práce s kancelářskými programy (MS Office), především dobrá uživatelská znalost MS Excel;
- Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup, flexibilita a smysl pro týmovou spolupráci, schopnost efektivně plánovat a organizovat práci pro sebe i v rámci dotačního týmu, komunikativnost a důslednost.
Vaší výhodou bude:
- Praxe v oblasti administrativy/dotací ve státním nebo neziskovém sektoru;
- Znalost projektového cyklu či zkušenost s řízením projektů
Nabízíme:
- Zajímavou práci v zahraniční rozvojové spolupráci;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku na dobu určitou v délce 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou;
- Neformální a přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenkový paušál, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, pružnou pracovní dobu);
- Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.
- Plný úvazek (popř. zkrácený 0,8)
Datum nástupu: ihned, případně dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Zaujala Vás tato pozice? Pak nám prosím zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v češtině/angličtině. Kontakt: info@czechaid.cz
Datum uzávěrky přihlášek: 31.10.2023
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.