Česká rozvojová agentura (ČRA) vyhlašuje výběrové řízení na pozici: Referent zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS) – program B2B (spolupráce se soukromým sektorem)
O  České rozvojové agentuře:

  • ČRA je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;

  • ČRA je rovněž poskytovatelem dotací v souladu se zák. č. 218/2000 Sb.;

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • Více informací o ČRA lze nalézt na www.czechaid.cz.


Do našeho týmu hledáme schopného/nou a samostatného/nou kolegyni/kolegu se smyslem pro detail, který/která bude všeobecně pečovat o agendu administrace poskytovaných dotací z programů ZRS v gesci ČRA a zodpovědně sledovat jejich funkčnost a postupný vývoj.

Pracovní náplň: 

  • Kompletní příprava dotačních výzev pro předkládání žádostí;

  • Spolupráce na hodnocení projektů;

  • Příprava právních aktů o poskytnutí dotace;

  • Posuzování změn v projektech a zajištění změnového řízení;

  • Monitoring projektů, včetně kontroly finančního vyúčtování a podkladů pro platby;

  • Zajištění publicity programu (semináře pro žadatele a příjemce, aktualizace www stránek, aktivní spolupráce na propagaci programu se spolupracujícími institucemi – MZV, ČMZRB, Hospodářská komora apod.);

  • Administrace související s dotačním managementem (práce v informačním systému, zadávání dat do veřejných registrů, telefonický i emailový kontakt s žadateli a konečnými příjemci projektů);

  • Spolupráce na finančním řízení, aktualizaci strategických i metodických dokumentů a nezávislých hodnoceních celého programu B2B;

  • Ad hoc agenda dle zadání ředitele ČRA a vedoucího oddělení.


Požadavky kladené na uchazeče: 

  • Státní občanství ČR;

  • Trestní bezúhonnost;

  • Ukončené VŠ vzdělání;

  • Zkušenosti s programovým/projektovým řízením min. 3 roky;

  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2, znalost dalších cizích jazyků výhodou;

  • Profesní zkušenost a orientace v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce výhodou;

  • Samostatnost a proaktivní přístup, spolehlivost, komunikativnost a důslednost;

  • Znalost práce s počítačem, především MS Office – Excel, internetová komunikace;

  • Pečlivost a dobré stylistické schopnosti;

  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti.


Nabízíme:

  • Zajímavou práci zahrnující propojení business sféry s rozvojovými projekty;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného nebo mírně zkráceného pracovního úvazku;

  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace; kanceláře v centru Prahy;

  • Pružnou pracovní dobu, která umožňuje sladění osobního a pracovního života (Home Office);

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenky, bezplatná jazyková výuka, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);

  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: k 1.9.2021, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška se bude skládat z: 

  • Strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce;

  • Motivačního dopisu v českém jazyce.


Přihlášky zasílejte nejpozději do 4. 8. 2021 na emailovou adresu: krahulikova@czechaid.cz,

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.