Česká rozvojová agentura vyhlašuje poptávku na externího spolupracovníka Externí administrátor
O České rozvojové agentuře:
Pracovní náplň:
Jedná se o administrativní podporu přibližně pětičlenného týmu.
Požadavky kladené na uchazeče:
Vaše přihláška se bude skládat z:
Nabízená forma spolupráce: smlouva o spolupráci s hodinovou sazbou. Předpokládaný rozsah spolupráce je 20 hodin týdně.
Předpokládaný termín zahájení spolupráce je ke dni 1.2.2020, případně lze řešit dohodou.
Přihlášky zasílejte do neděle 26.1.2020, na emailovou adresu: jurnost@czechaid.cz
Kontaktní osoba: Ing. Jaromír Jurnost, tel.: 251 108 126.
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo poptávku kdykoli zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- ČRA je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS ve dvanácti partnerských zemích;
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí. Nabízíme zajímavou práci v příjemném kolektivu s řadou zaměstnaneckých benefitů;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Pracovní náplň:
Jedná se o administrativní podporu přibližně pětičlenného týmu.
- příprava oficiálních dopisů a dalších dokumentů agentury
- administrativní podpora při přípravě smluv a dodatků smluv
- příprava podkladů pro systém evidence projektů
- administrace změn v systému evidence projektů
- spolupráce s PR oddělením - příprava materiálů, fotografií, kontrola a aktualizace webu, formální kontrola PR materiálů realizátorů
- příprava podkladů pro výkaznictví a reportování
- ediční práce a korektury (např. u projektové dokumentace)
- vypořádání proplacení faktur
- rešerše dat, podkladů
- částečný zástup v případě služební cesty zaměstnanců
- vytváření účelových dotací v interním systému
- administrace průběžných/ročních/závěrečných zpráv
- vytváření dotačních dokumentů
- organizační zajištění schůzek a seminářů
Požadavky kladené na uchazeče:
- Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je vzdělání odpovídající požadavkům pozice;
- Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (www.msmt.cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy);
- Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Předchozí zkušenost s administrativou a kancelářskými pracemi výhodou;
Vaše přihláška se bude skládat z:
- Strukturovaného profesního životopisu.
- Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností.
Nabízená forma spolupráce: smlouva o spolupráci s hodinovou sazbou. Předpokládaný rozsah spolupráce je 20 hodin týdně.
Předpokládaný termín zahájení spolupráce je ke dni 1.2.2020, případně lze řešit dohodou.
Přihlášky zasílejte do neděle 26.1.2020, na emailovou adresu: jurnost@czechaid.cz
Kontaktní osoba: Ing. Jaromír Jurnost, tel.: 251 108 126.
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo poptávku kdykoli zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.