Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice compliance officer
O České rozvojové agentuře:
Pracovní náplň:
Pozice vyžaduje:
Nabízíme:
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: 1. 6. 2022, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 12. 5. 2022 se bude skládat ze:
Kontaktní osoba: Ing. Hynek Ciboch (tel.: 251 108 115), email: ciboch@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.
Pracovní náplň:
- Koordinace řešení následků nesrovnalostí včetně vypracovávání návrhů opatření a koordinace procesních kontrol;
- Kontrola shody vnitřních předpisů, procesů a postupů s požadavky platných právních předpisů ČR i norem EU týkajících se delegované spolupráce, vzájemného souladu vnitřních předpisů a souladu činností prováděných organizací s právními předpisy, předpisy EU týkající se delegované spolupráce a vnitřními předpisy a předcházení střetu zájmů;
- Kontrola dodržovaní právních předpisů, předpisů EU týkajících se delegované spolupráce a interních pravidel v organizaci;
- Kooperace při udržování a dodržování vnitřních předpisů;
- Aktualizace a samostatní tvorba vnitřních předpisů.
Pozice vyžaduje:
- Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně na magisterském studijním programu – výhodou je vzdělání odpovídající požadavkům pozice, především právní vzdělání;
- Profesní zkušenost s compliance;
- Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury, zejména zákon o zadávání veřejných zakázek, rozpočtová pravidla, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;
- Profesní zkušenost ze státní správy výhodou.
- Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy);
- Pokročilá znalost práce s IT (MS Office);
- Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování;
Nabízíme:
- Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
- Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: 1. 6. 2022, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 12. 5. 2022 se bude skládat ze:
- Strukturovaného profesního životopisu
- Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností
Kontaktní osoba: Ing. Hynek Ciboch (tel.: 251 108 115), email: ciboch@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.