Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice: Office manager
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • ČRA v současné chvíli prochází změnou procesů v oblasti administrativy a hledá pracovníky, kteří k této změně chtějí významně přispět svými dosavadními zkušenostmi;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


Pracovní náplň:

  • Příprava jednání, školení, služebních cest zaměstnanců;

  • Administrativní podpora v oblasti personalistiky a sekretariátu;

  • Evidence smluv a spisové služby organizace, včetně správy přístupových práv k softwaru a komunikace s dodavatelem IT;

  • Organizace lékařských prohlídek, evidence testování na nemoc COVID-19;

  • Jednání se správcem objektu ohledně řešení případných technických závad;


Požadavky kladené na uchazeče:

  • Státní občanství ČR;

  • Trestní bezúhonnost;

  • Ukončená střední škola;

  • Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;

  • Zkušenost s testováním zaváděných softwarů a aplikací výhodou;

  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;

  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);

  • Samostatnost, proaktivní přístup;

  • Spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.


Nabízíme:

  • Získání praktické zkušenosti z oblasti Zahraniční rozvojové spolupráce České republiky, spolupráce na zásadní rekonstrukci a digitalizaci administrativního oddělení;

  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;

  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru)

  • Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.


Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

Datum nástupu: polovina února, případně dle vzájemné dohody

Vaše přihláška zaslaná nejpozději 28. 1. 2022 se bude skládat ze:

  • Strukturovaného profesního životopisu

  • Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností


Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.