Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice: Office manager
O České rozvojové agentuře:
Pracovní náplň:
Požadavky kladené na uchazeče:
Nabízíme:
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: polovina února, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 28. 1. 2022 se bude skládat ze:
Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- ČRA v současné chvíli prochází změnou procesů v oblasti administrativy a hledá pracovníky, kteří k této změně chtějí významně přispět svými dosavadními zkušenostmi;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Pracovní náplň:
- Příprava jednání, školení, služebních cest zaměstnanců;
- Administrativní podpora v oblasti personalistiky a sekretariátu;
- Evidence smluv a spisové služby organizace, včetně správy přístupových práv k softwaru a komunikace s dodavatelem IT;
- Organizace lékařských prohlídek, evidence testování na nemoc COVID-19;
- Jednání se správcem objektu ohledně řešení případných technických závad;
Požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončená střední škola;
- Zkušenost z oblasti administrativy alespoň 2 roky;
- Zkušenost s testováním zaváděných softwarů a aplikací výhodou;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
Nabízíme:
- Získání praktické zkušenosti z oblasti Zahraniční rozvojové spolupráce České republiky, spolupráce na zásadní rekonstrukci a digitalizaci administrativního oddělení;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální a velmi přátelskou atmosféru; kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru)
- Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: polovina února, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 28. 1. 2022 se bude skládat ze:
- Strukturovaného profesního životopisu
- Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností
Kontaktní osoba: Ing. Alexandra Krahulíková (tel.: 251 108 126), email: krahulikova@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.