Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Risk manažer/projektový manažer
O České rozvojové agentuře:

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);

  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;

  • ČRA v současné chvíli prochází zásadní změnou procesů v oblasti administrativy a hledá pracovníky, kteří k této změně chtějí významně přispět svými dosavadními zkušenostmi;

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


Náplň práce

  • Analýza stávajícího vnitřního kontrolního systému organizace a dokončení jeho implementace;

  • Zpracování dokumentace vnitřního kontrolního systému a některých interních směrnic;

  • Vyhodnocování a řízení rizik organizace, včetně posuzování příjemců podpory rozvojové pomoci;

  • Příprava postupné digitalizace organizace, zejména zavedení elektronické spisové služby a plné implementace zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě.


Pozice vyžaduje

  • Orientaci v oblasti legislativy administrativy státní správy (zejm. Zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek aj.);

  • Zkušenost s tvorbou a vedením interní dokumentace, řízením rizik;

  • Znalost problematiky poskytování zahraniční rozvojové pomoci a návazných procesů výhodou;

  • Zkušenost s implementací softwarů a eGovernmentu výhodou;

  • Samostatnost, spolehlivost, proaktivita, analytické myšlení;

  • Výborné znalosti a zkušenosti s PC (MS OFFICE).


Nabízíme:

  • Práci na zkrácený pracovní úvazek s možností přechodu na plný pracovní úvazek nebo spolupráci formou konzultací v průběhu letošního roku;

  • Účast na zásadní reorganizaci organizační složky státu a vhled do oblasti poskytování rozvojové pomoci České republiky;

  • Neformální a velmi přátelskou atmosféru v zázemí státní organizace;

  • Pružnou pracovní dobu, která umožňuje sladění osobního a pracovního života (Home Office);

  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), stravenky v hodnotě 100 Kč, bezplatná jazyková výuka, notebook, telefon, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru).


Trvání pracovní smlouvy: do 31.12.2021

Datum nástupu: ihned nebo po domluvě

Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.

Vaše přihláška se bude skládat z:

  • Strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce;

  • Motivačního dopisu v českém jazyce.


Přihlášky zasílejte na emailovou adresu: krahulikova@czechaid.cz.

 

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.