Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí administrativního oddělení
O České rozvojové agentuře:
Pracovní náplň:
Pozice vyžaduje:
Nabízíme:
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: 1. 6. 2022, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 25. 4. 2022 se bude skládat ze:
Kontaktní osoba: Ing. Hynek Ciboch (tel.: 251 108 115), email: ciboch@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.
Pracovní náplň:
- Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;
- Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;
- Zodpovědnost za správu interních předpisů ČRA;
- Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;
- Vedení HR agendy ČRA (zajištění personálních procesů, nábor a výběr zaměstnanců, kariérní rozvoj, hodnocení pracovníků, školení, zpracování a vedení pracovněprávní dokumentace);
- Koordinace činnosti ostatních pracovníků oddělení administrativy (sekretariát, finanční evidence, správa rozpočtu, mzdová účetní);
- Zajištění technického chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.);
- Koordinace IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT.
Pozice vyžaduje:
- Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost;
- Ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně na magisterském studijním programu odpovídající požadavkům pozice (management, logistika, ekonomika, finance, právo);
- Profesní zkušenost v oblasti provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci;
- Zkušenosti s vedením pracovního týmu a podřízených pracovníků;
- Znalost právních předpisů upravujících činnost České rozvojové agentury, zejména zákon o rozpočtových pravidlech, zákon o finanční kontrole, zákon o hospodaření s majetkem státu, zákoník práce a další;
- Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy) výhodou;
- Pokročilá znalost práce s IT (MS Office);
- Pečlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování.
Nabízíme:
- Zajímavou práci zahrnující propojení státní a neziskové sféry s rozvojovými projekty;
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, možnost pracovního růstu;
- Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kanceláře v centru Prahy;
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
- Práce v zaměstnaneckém poměru vedeným dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 13. platové třídě.
Trvání pracovní smlouvy: 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Datum nástupu: 1. 6. 2022, případně dle vzájemné dohody
Vaše přihláška zaslaná nejpozději 25. 4. 2022 se bude skládat ze:
- Strukturovaného profesního životopisu
- Motivačního dopisu, obsahujícího zároveň popis relevantních zkušeností
Kontaktní osoba: Ing. Hynek Ciboch (tel.: 251 108 115), email: ciboch@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit výše uvedenou pracovní pozici nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.