Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Vedoucí oddělení administrativy
O České rozvojové agentuře: 

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS)

  • ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a primárně realizuje projekty ZRS v 6 prioritních zemích

  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí

  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz


Pracovní náplň:

  • Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;

  • Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;

  • Zodpovědnost za správu interních směrnic a předpisů ČRA;

  • Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;

  • Vedení HR agendy ČRA (zajištění personálních procesů, nábor a výběr zaměstnanců, kariérní rozvoj, hodnocení pracovníků, školení, zpracování a vedení pracovněprávní dokumentace);

  • Koordinace činnosti ostatních pracovníků oddělení administrativy (sekretariát, správa rozpočtu, mzdová účetní);

  • Zajištění provozního chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.), komunikace s provozním správcem sídla ČRA;

  • Koordinace využívání a provozu IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT;


Požadavky kladené na uchazeče:  

  • Státní občanství ČR

  • Trestní bezúhonnost

  • VŠ vzdělání magisterského nebo bakalářského stupně

  • Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (msmt.cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy)

  • Požadovaná zkušenost v oblasti administrativy a provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci

  • Orientace v legislativním prostředí ČR

  • Zkušenosti s vedením pracovního týmu a podřízených

  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti

  • Základní znalost IT technologií a počítačových programů z oblasti MS Office, internetová komunikace

  • Dobré komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti


Platové zařazení podle nařízení vlády č.341/2017 Sb. Práce v zaměstnaneckém poměru na plný pracovní úvazek.

Předpokládaný termín nástupu v období  listopad/prosinec 2020, případně lze řešit dohodou.

 

Vaše přihláška se bude skládat z:

  • Strukturovaného profesního životopisu v českém nebo anglickém jazyce

  • Motivačního dopisu v českém jazyce


 

Přihlášky s výše uvedenými přílohami zasílejte do 18.10.2020 na emailovou adresu: jurnost@czechaid.cz,

nebo poštou na adresu:

Česká rozvojová agentura

Nerudova 3

118 50 Praha 1 – Malá Strana

 

Do levého horního rohu obálky uveďte „Vedoucí administrativy“.

Kontaktní osoba pro toto VŘ: Ing. Jaromír Jurnost (tel.: 251 108 126), email: jurnost@czechaid.cz

 

Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.