Česká rozvojová agentura vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Vedoucí oddělení administrativy
O České rozvojové agentuře:
Pracovní náplň:
Požadavky kladené na uchazeče:
Platové zařazení podle nařízení vlády č.341/2017 Sb. Práce v zaměstnaneckém poměru na plný pracovní úvazek.
Předpokládaný termín nástupu v období listopad/prosinec 2020, případně lze řešit dohodou.
Vaše přihláška se bude skládat z:
Přihlášky s výše uvedenými přílohami zasílejte do 18.10.2020 na emailovou adresu: jurnost@czechaid.cz,
nebo poštou na adresu:
Česká rozvojová agentura
Nerudova 3
118 50 Praha 1 – Malá Strana
Do levého horního rohu obálky uveďte „Vedoucí administrativy“.
Kontaktní osoba pro toto VŘ: Ing. Jaromír Jurnost (tel.: 251 108 126), email: jurnost@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složka státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS)
- ČRA operuje s ročním rozpočtem cca 500 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a primárně realizuje projekty ZRS v 6 prioritních zemích
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz
Pracovní náplň:
- Podílí se na naplňování strategické vize ČRA a je zodpovědný za vnitřní chod organizace;
- Plánování provozního rozpočtu ČRA a průběžné kontroly jeho čerpání. Zodpovědnost za využívání provozního rozpočtu ČRA pro vnitřní rozvoj organizace v souladu se zásadami 3E;
- Zodpovědnost za správu interních směrnic a předpisů ČRA;
- Tvorba a aktualizace interních předpisů a metodik v oblasti vnitřního chodu ČRA;
- Vedení HR agendy ČRA (zajištění personálních procesů, nábor a výběr zaměstnanců, kariérní rozvoj, hodnocení pracovníků, školení, zpracování a vedení pracovněprávní dokumentace);
- Koordinace činnosti ostatních pracovníků oddělení administrativy (sekretariát, správa rozpočtu, mzdová účetní);
- Zajištění provozního chodu ČRA (vybavení, spotřební materiál, nájemní a provozní smlouvy apod.), komunikace s provozním správcem sídla ČRA;
- Koordinace využívání a provozu IT prostředků organizace ve spolupráci se správcem IT;
Požadavky kladené na uchazeče:
- Státní občanství ČR
- Trestní bezúhonnost
- VŠ vzdělání magisterského nebo bakalářského stupně
- Znalost anglického jazyka odpovídající 3. úrovni dle klasifikace MZV ČR (viz Seznam standardizovaných jazykových zkoušek (msmt.cz/vzdelavani/rozhodnuti-ministerstva-skolstvi-mladeze-a-telovychovy)
- Požadovaná zkušenost v oblasti administrativy a provozního řízení ve státní nebo veřejné organizaci
- Orientace v legislativním prostředí ČR
- Zkušenosti s vedením pracovního týmu a podřízených
- Dobré komunikační a prezentační dovednosti
- Základní znalost IT technologií a počítačových programů z oblasti MS Office, internetová komunikace
- Dobré komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti
Platové zařazení podle nařízení vlády č.341/2017 Sb. Práce v zaměstnaneckém poměru na plný pracovní úvazek.
Předpokládaný termín nástupu v období listopad/prosinec 2020, případně lze řešit dohodou.
Vaše přihláška se bude skládat z:
- Strukturovaného profesního životopisu v českém nebo anglickém jazyce
- Motivačního dopisu v českém jazyce
Přihlášky s výše uvedenými přílohami zasílejte do 18.10.2020 na emailovou adresu: jurnost@czechaid.cz,
nebo poštou na adresu:
Česká rozvojová agentura
Nerudova 3
118 50 Praha 1 – Malá Strana
Do levého horního rohu obálky uveďte „Vedoucí administrativy“.
Kontaktní osoba pro toto VŘ: Ing. Jaromír Jurnost (tel.: 251 108 126), email: jurnost@czechaid.cz
Česká rozvojová agentura si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu zrušit, neobsadit veškeré výše uvedené pracovní pozice nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.