#jsemjakoty
Realizátor: CARE Česká republika
Rozpočet ZRS na rok 2021: 769 000,- Kč
Rozpočet ZRS na rok 2021: 769 000,- Kč
DP-2021-028-DO-99820
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
(IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO)
856 000,- Kč
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
(CELKOVÝ PŘEDPOKLÁDANÝ ROZPOČET)
2021
(DOBA REALIZACE)
(DOBA REALIZACE)
Předkládaný projekt #jsemjakoty reaguje na identifikovanou nízkou informovanost a zájem české veřejnosti o globální souvislosti a rozvoj. Pro ilustraci, jak vyplývá z průzkumu Ipsos (2018), povědomí o Cílech udržitelného rozvoje má každý třetí z deseti Čechů.[1] Z tohoto důvodu je plánovaná online kampaň zaměřena na posilování povědomí české veřejnosti o naplňování Cílů udržitelného rozvoje – tzv. SDGs, prostřednictvím zahraniční rozvojové spolupráce ČR.
K dosažení cílů projektů byl zvolen nástroj online kampaně #jsemjakoty, která proběhne na sociálních sítích Instagram a Facebook CARE ČR, a především skupiny vybraných českých „influencerů/-ek“, hlavního multiplikátora celé kampaně. V projektu byly konkrétně stanoveny následující cíle: 1. Zvýšit informovanost a angažovanost české veřejnosti v otázkách rovnosti žen a mužů při naplňování Cílů udržitelného rozvoje – tzv. SDGs v rámci zahraniční rozvojové spolupráce ČR; 2. Mobilizovat skupinu českých „influencerů/-ek“ na sociálních sítích v otázkách rovnosti žen a mužů při naplňování tzv. SDGs v rámci zahraniční rozvojové spolupráce ČR.
Za účelem splnění těchto cílů bude kampaň probíhat jak v online médiích prostřednictvím publikací článků zachycujících život žen z rozvojových zemí, tak budou připravena a upravena krátká autentická videa zachycující každodenní život těchto žen, klíčový marketingový nástroj projektu. Intenzivní spolupráce se skupinou „influencerů/-ek“ umožní, aby se videa a jejich sdělení dostala k široké české veřejnosti užívající sociální sítě.
Realizátorem projektu je CARE Česká republika, inspirována přenosem zkušeností z partnerské organizace CARE Francie, která obdobnou online kampaň úspěšně realizovala v předchozích letech ve Francii. Do projektu budou dále nepřímo zapojeny i partnerské pobočky CARE International ve vybraných zemích ZRS ČR, které budou pomáhat s přípravou dalších krátkých a autentických videí v místě realizace.
[1] Průzkum výzkumné a technologické společnosti Ipsos byl vytvořen pro Asociaci společenské odpovědnosti v roce 2018. Je dostupný zde: https://www.globalnicile.cz/images2019/ipsos2018.pdf.
K dosažení cílů projektů byl zvolen nástroj online kampaně #jsemjakoty, která proběhne na sociálních sítích Instagram a Facebook CARE ČR, a především skupiny vybraných českých „influencerů/-ek“, hlavního multiplikátora celé kampaně. V projektu byly konkrétně stanoveny následující cíle: 1. Zvýšit informovanost a angažovanost české veřejnosti v otázkách rovnosti žen a mužů při naplňování Cílů udržitelného rozvoje – tzv. SDGs v rámci zahraniční rozvojové spolupráce ČR; 2. Mobilizovat skupinu českých „influencerů/-ek“ na sociálních sítích v otázkách rovnosti žen a mužů při naplňování tzv. SDGs v rámci zahraniční rozvojové spolupráce ČR.
Za účelem splnění těchto cílů bude kampaň probíhat jak v online médiích prostřednictvím publikací článků zachycujících život žen z rozvojových zemí, tak budou připravena a upravena krátká autentická videa zachycující každodenní život těchto žen, klíčový marketingový nástroj projektu. Intenzivní spolupráce se skupinou „influencerů/-ek“ umožní, aby se videa a jejich sdělení dostala k široké české veřejnosti užívající sociální sítě.
Realizátorem projektu je CARE Česká republika, inspirována přenosem zkušeností z partnerské organizace CARE Francie, která obdobnou online kampaň úspěšně realizovala v předchozích letech ve Francii. Do projektu budou dále nepřímo zapojeny i partnerské pobočky CARE International ve vybraných zemích ZRS ČR, které budou pomáhat s přípravou dalších krátkých a autentických videí v místě realizace.
[1] Průzkum výzkumné a technologické společnosti Ipsos byl vytvořen pro Asociaci společenské odpovědnosti v roce 2018. Je dostupný zde: https://www.globalnicile.cz/images2019/ipsos2018.pdf.