O nás
- Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
- ČRA hospodaří s ročním rozpočtem cca 420 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
- ČRA je akreditovaná pro implementaci projektů delegované spolupráce financovaných Evropskou komisí a aktuálně implementuje projekty s celkovým rozpočtem cca 300 mil. Kč.
- ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
- Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.
NÁPLŇ PRÁCE
- Příprava objednávek, smluv a smluvních dodatků, likvidace faktur souvisejících s realizací projektů delegované spolupráce a další administrativní činnost;
- Podílení se na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
- Monitoring plnění smluv v rámci projektů delegované spolupráce (kontrola čerpání, platnosti, součinnost při kontrole věcného plnění aj.);
- Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektů delegované spolupráce a jejich koordinace;
- Aktivní spolupráce s vedoucí týmu delegované spolupráce a s projektovou manažerkou a koordinátory v Gruzii.
POZICE VYŽADUJE
- Státní občanství ČR;
- Trestní bezúhonnost;
- Ukončené středoškolské vzdělání, dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně výhodou;
- Zkušenost z oblasti administrativy či administrace projektů alespoň 2 roky;
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
- Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
- Samostatnost, proaktivní přístup;
- Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.