Administrátor projektů delegované spolupráce v Gruzii

DATUM NÁSTUPU: 1. 6. 2025, případně dle vzájemné dohody
TRVÁNÍ PRACOVNÍ SMLOUVY: 1 rok s možností prodloužení
VAŠE PŘIHLÁŠKA SE BUDE SKLÁDAT Z: Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis zašlete do 20. 5. 2025 na e-mail: kariera@czechaid.cz

O nás

  • Česká rozvojová agentura (ČRA) je organizační složkou státu, podřízená Ministerstvu zahraničních věcí ČR, zřízená zákonem č. 151/2010 Sb. pro implementaci zahraniční rozvojové spolupráce (ZRS);
  • ČRA hospodaří s ročním rozpočtem cca 420 mil. Kč z prostředků státního rozpočtu a realizuje projekty ZRS v partnerských zemích;
  • ČRA je akreditovaná pro implementaci projektů delegované spolupráce financovaných Evropskou komisí a aktuálně implementuje projekty s celkovým rozpočtem cca 300 mil. Kč.
  • ČRA nabízí dynamické a kulturně otevřené prostředí pro lidi, kterým záleží na osudu méně vyspělých zemí světa a kteří chtějí šířit dobré jméno ČR v zahraničí;
  • Více informací o ČRA získáte na stránkách www.czechaid.cz.

NÁPLŇ PRÁCE

  • Příprava objednávek, smluv a smluvních dodatků, likvidace faktur souvisejících s realizací projektů delegované spolupráce a další administrativní činnost;
  • Podílení se na přípravě veřejných zakázek a dotačních výzev, včetně jejich posuzování;
  • Monitoring plnění smluv v rámci projektů delegované spolupráce (kontrola čerpání, platnosti, součinnost při kontrole věcného plnění aj.);
  • Účast při vyhledávání a uzavírání smluv s experty pro implementaci projektů delegované spolupráce a jejich koordinace;
  • Aktivní spolupráce s vedoucí týmu delegované spolupráce a s projektovou manažerkou a koordinátory v Gruzii.

POZICE VYŽADUJE

  • Státní občanství ČR;
  • Trestní bezúhonnost;
  • Ukončené středoškolské vzdělání, dokončené vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně výhodou;
  • Zkušenost z oblasti administrativy či administrace projektů alespoň 2 roky;
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2;
  • Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office);
  • Samostatnost, proaktivní přístup;
  • Spolehlivost, pečlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti.

Nabízíme

  • Smysluplnou práci v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce;
  • Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku po dobu určitou (na jeden rok s možností prodloužení po dobu trvání projektů – předpoklad do poloviny roku 2027);
  • Možnost pracovního růstu;
  • Práce z kanceláře ČRA v Praze s možností home office až 2x týdně;
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru);
  • Práce v zaměstnaneckém poměru dle Zákoníku práce, platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve 12. platové třídě.